Helpdesk

Onze ICT-coördinatoren zijn via een helpdesk bereikbaar voor problemen met de laptop.
Een probleem of een vraag? Zij helpen je graag!

Help, mijn laptop is defect!

Je bent op school en je laptop is defect

Je bent thuis en je laptop is defect

Aangezien alle laptops verbonden zijn met het schoolnetwerk, kan je op elk toestel inloggen met je persoonlijke inloggegevens. Je persoonlijke bestanden gaan niet verloren omdat je ze in de Cloud bewaart.

Het ICT-team gaat aan de slag

De kost voor de herstelling wordt aangerekend aan de leerling via de schoolrekening.

Help, mijn laptop is gestolen!

Is je laptop gestolen of verloren gegaan? Neem dan meteen contact op met de school. Doe hiervan ook meteen aangifte bij de politie. Laat hiervoor een proces-verbaal opmaken. Een kopie van het proces bezorg je aan de school.

Als er sprake is van diefstal, moeten er duidelijk inbraaksporen zijn. Als je toestel gestolen werd op school of uit een voertuig, dan is dit niet gedekt. Als je het toestel moet afgeven onder bedreiging, dan valt dit onder de diefstalverzekering. Bij diefstal is je toestel verzekerd en krijg je een ander toestel. Er wordt je via de diefstalverzekering wel een vrijstellen van 39 euro aangerekend.

Wanneer je het toestel verliest omdat je er onzorgvuldig mee bent omgegaan (bv. je bent je laptop verloren op school of op de bus), dan zal je een nieuwe gebruikersovereenkomst moeten afsluiten met de school. De school zal een financiële compensatie vragen voor het verloren toestel. Dit is niet gedekt door de verzekering.

Helpdesk

De helpdesk is te bereiken via de helpdesk-module van Smartschool. Klik op ‘Ga naar’ en ‘Helpdesk’. Maak een ticket aan. Ons ICT-team beantwoordt jouw vraag zo spoedig mogelijk.

Als je laptop defect is tijdens de vakantieperioden, dan kan je Signpost rechtstreeks contacteren. Zij zorgen voor een herstelling aan huis.

Signpost

Contactgegevens

info@signpost.eu
support@signpost.eu

Algemeen nummer: 09 277 08 76
Maak een afspraak via 03 327 30 75

Arrow-up