Bereikbaarheid
Campus Keerbergen

Vanuit de dorpskern (oude kerktoren) gezien bevindt onze campus Keerbergen zich op ongeveer 300 m langs de linkerkant van de baan richting Tremelo (Tremelobaan 4).

Met de fiets

De campus Keerbergen is met de fiets bereikbaar via de achteringang (Kempenlaan 27). De leerlingen kunnen daar gebruik maken van de ruime fietsenstalling.

Met de bus

De campus Keerbergen is bereikbaar via verschillende bussen van De Lijn. Een gedetailleerde routeplanner kan u vinden op de website van De Lijn. (Halte Keerbergen Stationsstraat).

Met de auto

Voor de hoofdingang van de campus Keerbergen is een beperkte kiss- en ridezone en zijn er enkele parkeerplaatsen.

Ook rondom de school is er voldoende parkeergelegenheid:
Campus Schriek

Vanaf de kerk van Schriek ga je richting Keerbergen. De tweede straat links is de Leuvensebaan. Die neem je. Na 100 meter vind je onze campus Schriek op je linkerzijde.

Met de fiets

De campus Schriek is met de fiets bereikbaar via de hoofdingang (Leuvensebaan). De leerlingen kunnen daar gebruik maken van de ruime fietsenstalling.

Met de bus

De campus Schriek is bereikbaar via verschillende bussen van De Lijn. Een gedetailleerde routeplanner kan u vinden op de website van De Lijn. (Halte Schriek Ommeweg).

Met de auto

Voor de hoofdingang van de campus Schriek is een beperkte kiss- en ridezone en zijn er enkele parkeerplaatsen (met parkeerschijf).

Ook rondom de school is er voldoende parkeergelegenheid: