Schoolteam
Directieteam

De dagelijkse leiding van de school berust bij het directieteam. De directie vertegenwoordigt het schoolbestuur in alle schoolzaken.

Bart Van de Vliet
Directeur
Pieter-Jan Kwanten
Adjunct-directeur
Coördinatoren

Samen met de directie zorgen de coördinatoren voor de goede werking van het dagelijkse schoolleven. De graadcoördinatoren stellen onder andere het examenrooster op en organiseren mee klasoverstijgende activiteiten, bijvoorbeeld projecten.

Vicky Sanders
3de graad
Erik Thielemans
2de graad
Nicole Janssens
1ste graad
Zorgteam

De zorgcoach is de vertrouwenspersoon van de school. Leerlingen die het om een of andere reden moeilijk hebben of nood hebben aan een motiverende schouderklop, kunnen altijd terecht op het mentoraat van onze school. Daar is altijd een zorgcoach aanwezig.

Het zorgteam ondersteunt ook de klasleerkracht bij zorgvragen op klasniveau of op leerlingenniveau door onder andere observaties, suggesties over de manier van aanpak in de klas, straffen en belonen, klasinrichting …

An Van Bremt
Liene Vandenhende
Xenia Boel
Martine Salaets
Secretariaat

De secretariaatsmedewerkers staan de leerkrachten en directie bij in het hele schoolgebeuren. Zij doen toezicht bij de leerlingen, zorgen voor een warme ontvangst op school, volgen inschrijvingen op, organiseren het boekenfonds, verzorgen de schoolfacturen en nog zoveel meer!

Anne-Sophie De Nyn
Secretariaat
Kristel Vandenschrieck
Personeelsadministratie
Patricia De Preter
Leerlingenadministratie
Liesbeth Van Hoof
Leerlingenadministratie
Chris Nijs
Leerlingenfacturatie
Schoolteam

Ons enthousiast en gemotiveerd team van leerkrachten en medewerkers.

Beleidsmedewerkers
Johan Jacobs