Afsluiting leerlingenparlement (6de jaar)

Op 4 mei 2018 gingen de leerlingen van het leerlingenparlement als afsluiting naar Brussel. Ze gingen daar in debat met andere KRAS-leden en kwamen uiteindelijk tot moties die voorgesteld zullen worden aan de Vlaamse en federale regeringsleden.

 

Foto’s

Arrow-up