CAMPUS
KEERBERGEN
Tremelobaan 4
3140 Keerbergen
015 51 10 35
De dagelijkse leiding van de school berust bij het directieteam. De directie vertegenwoordigt het schoolbestuur in alle schoolzaken.
Samen met de directie zorgen de coördinatoren voor de goede werking van het dagelijkse schoolleven. De graadcoördinatoren stellen o.a. het proefwerkenrooster op en organiseren mee klasoverstijgende activiteiten, bv.projecten. Ook met vragen en problemen kan je bij hen terecht. Zij spelen een centrale rol bij de leerlingenbegeleiding.
Ons enthousiast en gemotiveerd team.
De opvoeders en administratieve medewerkers staan de directie bij in het administratief en pedagogisch beheer van de school. Zij voeren diverse taken uit van de schooladministratie en doen toezicht bij de leerlingen.
Boekenfonds: Iddink
Boekhouding: Shauna Momerency
Leerlingenadministratie/opvoerders: Patricia De Preter, Chris Nijs, Caroline Verhaegen, Sabine Placklé, Lydia Cnops
Preventieadviseurs: Pieter Maerevoet en Michiel Vanderschaeghe
Personeelsadministratie: Kristel Vandenschrieck
ICT-coördinatoren: Johan Jacobs en Rita Lambrechts
Webteam: Pieter-Jan Kwanten en Johan Jacobs
Sociale media: Pieter-Jan Kwanten, Daan De Vries en Carolin Cristael.